Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Media Talpa Network laat radiomerk Radio Noordzee terugkeren Eigenaar John de Mol begon zijn carrière ooit bij 'Noordzee', Nederlandstalige muziek volgens onderzoek steeds populairder.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Media Talpa Network laat radiomerk Radio Noordzee terugkeren Eigenaar John de Mol begon zijn carrière ooit bij 'Noordzee', Nederlandstalige muziek volgens onderzoek steeds populairder.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.
Premium Customer Experience Nederlandse consument omarmt massaal de AI-agent: loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Premium Campagnes Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Campagnes Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Campagnes ‘Awards winnen is een keuze’ Donderdag vond 'How To Win an Award' bij Tony's Chocolonely plaats. Hier de antwoorden van de 4 panelleden op die vraag. 'Vecht ervoor.'
Premium Customer Experience Nederlandse consument omarmt massaal de AI-agent: loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Premium Campagnes Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Campagnes Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Campagnes ‘Awards winnen is een keuze’ Donderdag vond 'How To Win an Award' bij Tony's Chocolonely plaats. Hier de antwoorden van de 4 panelleden op die vraag. 'Vecht ervoor.'
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Premium Media Kärcher en Gerard Joling met campagne rond RTL-programma's en Videoland De campagne draait om Jolings uitspraak 'Ik heb er de kracht niet voor'.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Partnerbijdrage 30 jaar Ster Gouden Loeki; Wat waren de opvallende trends in reclame? Dit zijn de lessen uit 30 jaar Ster Gouden Loeki. Zijn er trends te ontdekken onder de winnende spots, of juist opvallende verschillen?
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Premium Media RTL brengt The Voice of Holland vanaf januari terug op tv 'Alles in het werk gesteld om The Voice op een veilige manier terug te kunnen brengen.'
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse app laat je de gespreksinhoud van podcasts doorzoeken De app gebruikt AI om je te laten zoeken naar specifieke momenten in podcasts.
Premium Bureaus Heineken kiest WPP voor global shoppermarketing en commerce Onder leiding van VML in Amsterdam wordt WPP Open (AI) ingezet.
Premium Artificial Intelligence Saint, AI-start-up voor creatieve sector, stelt Stephanie Robles aan als ceo De startup heeft Disney als één van zijn launching klanten.
Contentmarketing Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift? De Explore-pagina biedt nieuwe kansen. Welke zijn dat?
Premium Data & Insights 7 op de 10 Nederlanders tegen boete betalen als pakketbezorger voor een dichte deur staat Tegenstanders zeggen onder andere dat bezorgdiensten lang niet altijd op het afgesproken moment langskomen.
Premium Media Kärcher en Gerard Joling met campagne rond RTL-programma's en Videoland De campagne draait om Jolings uitspraak 'Ik heb er de kracht niet voor'.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Partnerbijdrage 30 jaar Ster Gouden Loeki; Wat waren de opvallende trends in reclame? Dit zijn de lessen uit 30 jaar Ster Gouden Loeki. Zijn er trends te ontdekken onder de winnende spots, of juist opvallende verschillen?
Partnerbijdrage Derde editie ADsterdam Festival komt eraan Op 27 juni wordt LIEF events wederom omgetoverd tot een groot creativity festival.
Premium Media RTL brengt The Voice of Holland vanaf januari terug op tv 'Alles in het werk gesteld om The Voice op een veilige manier terug te kunnen brengen.'
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse app laat je de gespreksinhoud van podcasts doorzoeken De app gebruikt AI om je te laten zoeken naar specifieke momenten in podcasts.
Premium Bureaus Heineken kiest WPP voor global shoppermarketing en commerce Onder leiding van VML in Amsterdam wordt WPP Open (AI) ingezet.
Premium Artificial Intelligence Saint, AI-start-up voor creatieve sector, stelt Stephanie Robles aan als ceo De startup heeft Disney als één van zijn launching klanten.
Contentmarketing Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift? De Explore-pagina biedt nieuwe kansen. Welke zijn dat?
Premium Data & Insights 7 op de 10 Nederlanders tegen boete betalen als pakketbezorger voor een dichte deur staat Tegenstanders zeggen onder andere dat bezorgdiensten lang niet altijd op het afgesproken moment langskomen.