Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Premium Merkstrategie Marieke van Balen (Mora): 'De rol van de marketeer is veel belangrijker geworden' Marieke van Balen zwaait sinds 2021 de marketingscepter bij Mora. Een gesprek over snackplezier, de opmars van de airfryer en ‘vleesvisie’.
Advertorial Van beleving naar brand love: de kracht van experiential marketing Hoe zorg je ervoor dat je merk écht blijft hangen in een tijd waarin we elke dag honderden reclame-uitingen voorgeschoteld krijgen?
Partnerbijdrage Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60% nieuw publiek aan De crossmediale samenwerking met Disney en Donald Duck trok tijdens de familiemaand 60% nieuw publiek naar het Rijksmuseum
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Premium Merkstrategie Marieke van Balen (Mora): 'De rol van de marketeer is veel belangrijker geworden' Marieke van Balen zwaait sinds 2021 de marketingscepter bij Mora. Een gesprek over snackplezier, de opmars van de airfryer en ‘vleesvisie’.
Advertorial Van beleving naar brand love: de kracht van experiential marketing Hoe zorg je ervoor dat je merk écht blijft hangen in een tijd waarin we elke dag honderden reclame-uitingen voorgeschoteld krijgen?
Partnerbijdrage Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60% nieuw publiek aan De crossmediale samenwerking met Disney en Donald Duck trok tijdens de familiemaand 60% nieuw publiek naar het Rijksmuseum
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Premium PR De presentatiespagaat van Fleur Agema Wie impact wil maken, moet alle (stijl)registers bespelen. In de nieuwe column Beeldbepalers ontleden Nobbe en Bertus politica Fleur Agema.
Premium PR De kracht van persoonlijke presentatie 'We denken dat inhoud genoeg is, maar hoe je je jezelf presenteert beïnvloedt hoe mensen je boodschap ontvangen', aldus Nobbe en Bertus.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Media Resultaat DPG Media daalt licht, ACM nog niet klaar met proces overname RTL Tegenover een omzetgroei van 2,5 procent stonden hogere kosten voor salarissen, distributie en digitale ontwikkeling.
Premium PR De presentatiespagaat van Fleur Agema Wie impact wil maken, moet alle (stijl)registers bespelen. In de nieuwe column Beeldbepalers ontleden Nobbe en Bertus politica Fleur Agema.
Premium PR De kracht van persoonlijke presentatie 'We denken dat inhoud genoeg is, maar hoe je je jezelf presenteert beïnvloedt hoe mensen je boodschap ontvangen', aldus Nobbe en Bertus.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Media Resultaat DPG Media daalt licht, ACM nog niet klaar met proces overname RTL Tegenover een omzetgroei van 2,5 procent stonden hogere kosten voor salarissen, distributie en digitale ontwikkeling.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.