Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Advertorial Hoe hosting de online prestaties van je merk beïnvloedt Waarom snelheid, uptime en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor een sterke merkervaring online.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Premium Campagnes Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox Met ‘Final Score’ slaan het Concertgebouworkest en Accenture Song een brug tussen klassieke muziek en de belevingswereld van jongeren.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Advertorial Hoe hosting de online prestaties van je merk beïnvloedt Waarom snelheid, uptime en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor een sterke merkervaring online.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Wat zijn de do's and don'ts rond het namaken van reclame? Vier specialisten over het bewust en onbewust kopiëren van andermans werk.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Carriere Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer Het betreft een interim-rol.
Premium Reputatie & crisis Wat zijn de do's and don'ts rond het namaken van reclame? Vier specialisten over het bewust en onbewust kopiëren van andermans werk.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Bureaus Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel Rutger Pinas en Aksel van der Wal komen van Warner Bros Discovery, Alpha Tango ontwikkelde de visuele identiteit en site.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Premium Media Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Reputatie & crisis Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam Het plaatst paginagrote advertentie in Parool om de politieke discussie over maatregelen van gemeente te beïnvloeden.
Premium Diversiteit Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri Zijn carrière liep. Met Corona kwam de bezinning. Met ‘Gaza’ de behoefte om zijn stem te laten horen. Omar Kbiri zwijgt niet langer.
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Diversiteit Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging' Nog nooit ergens zoveel tijd aan besteed als aan het gesprek met Omar Kbiri.
Premium Martech Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.
Merkstrategie Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt De nieuwe CMO leidt met creativiteit, houdt het merk bij elkaar en maakt ruimte voor ideeën die het verschil maken, ziet David Snellenberg.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Merkstrategie Premiumproducten verdienen premiumkanalen 'Entertainment-platforms zijn dé omgeving voor merken die hun exclusieve status willen behouden en versterken', aldus Boudewijn Vermolen.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Premium Media Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Reputatie & crisis Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam Het plaatst paginagrote advertentie in Parool om de politieke discussie over maatregelen van gemeente te beïnvloeden.
Premium Diversiteit Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri Zijn carrière liep. Met Corona kwam de bezinning. Met ‘Gaza’ de behoefte om zijn stem te laten horen. Omar Kbiri zwijgt niet langer.
Premium Bureaus Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
Diversiteit Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging' Nog nooit ergens zoveel tijd aan besteed als aan het gesprek met Omar Kbiri.
Premium Martech Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.