Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel'
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel'
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Artificial Intelligence Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid AI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Media GroupM en Hypr: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Premium Media Plan minister voor publieke omroep: vijf omroephuizen, NTR verdwijnt Er kunnen geen nieuwe omroepen meer toetreden tot het bestel.
Premium PR KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint een platina Sabre Award Opnieuw een hoofdprijs voor de campagne tegen online shaming. Ook Bijl PR won een Sabre Award.
Premium Campagnes Van Lanschot Kempen geeft klant 'de tijd' en meer campagnes Ook Zilveren Kruis, Albert Heijn, Fonds Gehandicaptensport en Hogeschool InHolland spelen zichzelf in de kijker.
Premium Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Media GroupM en Hypr: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Premium Media Plan minister voor publieke omroep: vijf omroephuizen, NTR verdwijnt Er kunnen geen nieuwe omroepen meer toetreden tot het bestel.
Premium PR KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint een platina Sabre Award Opnieuw een hoofdprijs voor de campagne tegen online shaming. Ook Bijl PR won een Sabre Award.
Premium Campagnes Van Lanschot Kempen geeft klant 'de tijd' en meer campagnes Ook Zilveren Kruis, Albert Heijn, Fonds Gehandicaptensport en Hogeschool InHolland spelen zichzelf in de kijker.
Premium Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’