Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Partnerbijdrage Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Media GroupM en Hypr: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Media GroupM en Hypr: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief Onderzoek van GfK biedt inzicht in de kwaliteit, relevantie en impact van huis-aan-huiskranten.
Bureaus SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend Het gaat om zes bureaus die meedingen naar de prijs, die op 5 juni uitgereikt wordt.
Premium Data & Insights 29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv Die groep wordt niet blij van advertenties omdat er al betaald is voor de televisie.
Carriere Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.