Premium Merkstrategie Booking.com sterkste merk van Nederland In de top van Kantars Brandz Top 30 van sterke merken staan vertrouwde iconische Nederlandse merken.
Premium Gedragsverandering Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’ Regeringscommissaris Mariëtte Hamer lanceert een nieuwe online tool die organisaties helpt om sociale veiligheid bespreekbaar te maken.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Merkstrategie Booking.com sterkste merk van Nederland In de top van Kantars Brandz Top 30 van sterke merken staan vertrouwde iconische Nederlandse merken.
Premium Gedragsverandering Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’ Regeringscommissaris Mariëtte Hamer lanceert een nieuwe online tool die organisaties helpt om sociale veiligheid bespreekbaar te maken.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Campagnes Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar' De uitreiking vindt plaats op 15 mei in Straat Museum.
Premium Data & Insights AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer Marktonderzoeksbureaus kunnen completere onderzoeken uitvoeren en opleveren blijkt uit interviews met drie bureaus uit Nederland en België.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium PR PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport Vleessector zette Iers PR-bureau in voor campagne tegen EAT-Lancet-rapport en de mensen erachter.
Premium Campagnes Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar' De uitreiking vindt plaats op 15 mei in Straat Museum.
Premium Data & Insights AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer Marktonderzoeksbureaus kunnen completere onderzoeken uitvoeren en opleveren blijkt uit interviews met drie bureaus uit Nederland en België.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium PR PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport Vleessector zette Iers PR-bureau in voor campagne tegen EAT-Lancet-rapport en de mensen erachter.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.
PR Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Charlotte Koeleman van Somention.
Carriere Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’ In een open gesprek blikt Hannema terug, reflecteert hij op het marketingvak en denkt hij hardop na over wat hem nog te doen staat.
Premium Influencer marketing Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing De samenwerking is vooralsnog voor een jaar. We gaan 15 tot 25 creators aan het werk zien voor Aldi.
Premium Carriere Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel Internationaal onderzoek naar de rol van de Chief Communications Officers.
Premium Bureaus Gall & Gall kiest voor Natwerk Het eerste wapenfeit is een pr-activatie rond het nieuwe rosé-merk Bisous.
Carriere Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM Stigter was al interim-ceo.
Campagnes We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen Hoe ironisch het ook klinkt: reclame is zélf een van de belangrijkste redenen dat aandacht naar de vaantjes gaat, schrijft Jari Kloppenburg.
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.
PR Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Charlotte Koeleman van Somention.
Carriere Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’ In een open gesprek blikt Hannema terug, reflecteert hij op het marketingvak en denkt hij hardop na over wat hem nog te doen staat.
Premium Influencer marketing Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing De samenwerking is vooralsnog voor een jaar. We gaan 15 tot 25 creators aan het werk zien voor Aldi.
Premium Carriere Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel Internationaal onderzoek naar de rol van de Chief Communications Officers.
Premium Bureaus Gall & Gall kiest voor Natwerk Het eerste wapenfeit is een pr-activatie rond het nieuwe rosé-merk Bisous.
Carriere Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM Stigter was al interim-ceo.
Campagnes We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen Hoe ironisch het ook klinkt: reclame is zélf een van de belangrijkste redenen dat aandacht naar de vaantjes gaat, schrijft Jari Kloppenburg.